Monday 9 December 2013

Pameran Smartex.

Lama rasanya tak update entry baru. Cuba jugak cari masa walaupun tengah melalui hari-hari yang meletihkan. Nama pun belajar kan, sabar je lah Bella. Keep strong!!

Tak nak membebel panjang. hehehe. Kali ni Bella nak berceloteh pasal pameran "SMARTEX" yang baru berlangung hujung minggu lepas. Pameran ni dijalankan pada 7-8/12/2013 bertempat di Dewan Utama Pelajar, USM. Pameran ni kiranya julung-julung kali diadakan yang melibatkan kami budak-budak first year Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (PPIP). Pameran ini juga hasil kerjasama dengan seluruh warga PPIP serta SMARTEX sendiri.

Macam-macam la tugasan yang diberikan kepada kitorang. Ada yang kena buat flashcard, ada yang buat video, ada yang buat permainan. Group Bella ditugaskan untuk buat Koleksi Cerita Pengajaran. Setelah berusaha gigih dengan ahli-ahli kumpulan Bella, maka terhasil la sebuah buku cerita yang berkongsi pengalaman hidup untuk dijadikan tatapan umum sekaligus memberi pengajaran.

Dalam keadaan yang tersangat busy ni, Bella tak dapat la nak ceritakan secara detail kepada korang semua tentang pameran ni. Mohon maaf erk! Nanti bila ada masa Bella akan terangkan dalam entry yang baru. Apapun, Bella nak tunjuk jugak gambar-gambar sepanjang pameran berlangsung. Harap korang suka.











 

























That's all from Bella. Harap korang semua enjoy! Nanti Bella update entry baru bila ada masa terluang. XOXO. :)

No comments:

Post a Comment