Monday 17 June 2013

Happy Father's Day :)

Kali ni Bella nak update blog tentang "AYAH" bersempena dengan Hari Bapa ( 16 Jun). Ayah adalah lelaki pertama yang membuatkan Bella jatuh cinta. Cinta seorang anak terhadap ayahnya. Setiap orang kat dunia ni mesti ada ayah tak kira la yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia tapi kita tetap ada ayah. Entry kali ni Bella akan ceritakan segala-galanya tentang seseorang yang bernama ayah.

MY LOVE AYAH :)





We're happy family :)


Nama ayah Bella ialah Jaafar bin Mat Taib. He always call me Angah or Cik Putih. Dia la lelaki pertama yang Bella kenal dalam hidup ni. Dia la yang banyak mengajar erti kehidupan. Segala-galanya telah dididik dengan sempurna. Tapi sayangnya ayah telah pergi meninggalkan Angah terlebih dahulu. Angah cuma nak ayah tahu yang Angah akan tetap sayang ayah sampai bila-bila. Angah tak akan lupakan angah walau apapun yang terjadi. Angah akan selalu doakan ayah. Angah harap ayah sentiasa bersama dengan orang-orang yang beriman. Ayah, semoga ayah terus tenang di sana. Angah akan cuba untuk sentiasa kuat bagi menghadapi segala suka duka kehidupan ini.

Ayah, Angah ucapkan Selamat Hari Bapa. Angah tak akan lupakan segala jasa ayah. I'll always love you forever & ever. You're my hero. You're my everything. Angah janji akan jadi anak yang terbaik untuk ayah. I LOVE YOU AYAH!












MY DAD!

My father is a man like no other.
He gave me life, nurtured me,
taught me, dressed me, fought for me,
held me, shouted at me,
kissed me, but most importantly he love me unconditionally.
There are not enough words I can say to describe just how
important my father was to me,
and what a powerful influence he continues to be.
I LOVE YOU AYAH !  













Lagu yang amat bermakna: Untukmu Ayah :)



#Sebenarnya setiap hari adalah Hari Bapa. I Love You so much Ayah. You'll always in my heart. Thanks kepada yang sudi baca. XOXO! :)

No comments:

Post a Comment