Thursday 16 May 2013

Happy Teacher's Day..

Selamat hari guru kpd semua guru yg pernah mengajar & mendidik saya semasa tadika pasti al-wardatuljannah, SK Utan Aji PerlisSekolah Menengah Sains Tuanku Syed Putra, dan juga pra universiti SMK Syed Alwi..Jasa & pengorbanan anda sgt saya hargai..Cikgu-2 semua ibarat permata yg menyinari kehidupan saya..Kegigihan cikgu-2 semua dlm mendidik tidak akan pernah dilupakan oleh saya..saya berharap cikgu-2 semua akan terus menjadi pelita utk anak bangsa..terima kasih cikgu..I love you so much..:)


"Sekali menjadi guru,Seribu tahun tetap diburu,Selamat hari guru,Terima kasih cikgu.."








*kt sini jugak Bella ada sharekan gambaq bersama dgn cikgu-2 time form 6 dulu..Enjoy!!


 Gambar saya & kawan-2 bersama cikgu Chuah Lee Ling time ambik result STPM..:)


 Friends, Cikgu Intan, Cikgu Wan, Cikgu Mariyah & Me..:)


Friends, Cikgu Intan, Cikgu Mariyah, Cikgu Manaf & Me!! :)


Thanks sbb sudi baca, harap korang suka & enjoy..XOXO!! =)




No comments:

Post a Comment