Wednesday 24 July 2013

Dexterity Reunion :)

Iftar with the Dexter's :)

Alhamdulillah setelah sekian lama Bella dan kawan-kawan Dexter's tidak berjumpa, akhirnya kami berjumpa jugak sebab ada yang telah merencanakan events yang melibatkan kami semua. How happy am I bila dapat gather balik dengan kawan-kawan Sytra. Boleh lah melepaskan rindu kan. Lupa pulak nak bagitahu, Dexterity means nama batch Bella time sekolah kat Sytra dulu. Sytra pulak stand for Sek. Men. Sains Tuanku Syed Putra. Melalut panjang lah pulak kan. Hehehe :)

Ada kawan-kawan Bella yang sangat baik hati telah create event ini untuk kami semua. Sebab event ini jugak lah dapat berkumpul balik dengan semua kawan-kawan. Hari Sabtu lepas, 20 Julai lebih kurang separuh daripada ahli Dexterity 33 buka puasa dekat Tasoh Lake Resort. Macam-macam la makanan yang disediakan. Sedap-sedap pulak tu, berbaloi dengan harganya yang hanya RM30 per person. 

Time ini lah semua sibuk bergambar, berkongsi cerita dan macam-macam lah. Almaklum lah sudah lama tak berjumpa semenjak habis sekolah 2010 dulu. Semua pun dah makin cantik-cantik dan hensem-hensem belaka. Semua dah dewasa kan, mesti la pandai jaga penampilan masing-masing. Dewasa la sangat kan, baru 20 tahun. hehe. Ok lah, Bella titipkan gambar-gambar kami semua untuk korang tengok. Harap korang enjoy! :)








































Dexter's Give Back (DGB)

The next day which is hari Ahad, 21 Julai berlangsung pulak lah event Dexter's Give Back (DGB) ni kat Sytra. DGB ni bertujuan untuk memberi input-input yang berguna kepada student form 5 Sytra berkenaan universiti, scholarship, bagi semangat dan sebagainya lah. Untuk pengetahuan korang, batch form 5 sekarang ini adalah adik-adik angkat kitorang time kat sekolah dulu. Harapnya mereka semua dapatlah segala input-input yang diberikan dan mengharapkan berjaya mencapai matlamat yang telah dirancangkan. :)































* Itu je yang Bella dapat sharekan, hope korang semua suka. XOXO :)




No comments:

Post a Comment